22 februarie

CONSULTARE PUBLICA PENTRU STRADA BUNA ZIUA
Primaria Cluj-Napoca a initiat procedura de consultare publica
privind modernizarea si extinderea strazii Buna Ziua. In acest sens,
Primaria propune doua variante:
Varianta 1: 3 benzi de circulatie (2 dintre acestea cu sens de mers
inspre Calea Turzii), pista de biciclete si 2 trotuare.
Varianta 2: 4 benzi de circulatie, 2 trotuare.
Fiecare varianta presupune aliniamente de arbori.
De asemenea, pentru decongestionarea traficului in zona, exista si
propunerea amenajarii a doua sensuri giratorii: la intersectia
strazilor Buna Ziua – Macesului – Trifoiului si la intersectia
strazilor Calea Turzii – Mihai Romanul.
Etapa consultarii publice are loc in perioada 21 februarie – 7
martie. Cei interesati pot trimite sesizarile, observatiile, punctele de
vedere la adresa de
email:consultarepublica@primariaclujnapoca.ro sau pot inregistra
adrese scrise la Serviciul Centrul de Informare pentru Cetateni, str.
Motilor nr.7 sau la orice primarie de cartier.
Cele doua variante supuse consultarii publice pot fi accesate online
la adresa primariaclujnapoca.ro/comunicate

CONTESTATII LEGATE DE FERMA DE PUI DIN FLORESTI
Consiliul Judetean Cluj a solicitat Agentiei pentru Protectia
Mediului Cluj sa reanalizeze dosarul pentru avizarea functionarii
fermei de pui din cartierul din Floresti si sa analizeze temeinic
contestatiile cetatenilor. Consiliul Judetean a solicitat atit APM
Cluj, cit si Institutiei Prefectului Judetului Cluj sa se opuna unui
demers nejustificat de avizare a fermelor de pui între locuinte si sa
tina cont de interesele si solicitarile cetatenilor.

PROIECT PENTRU DEFICIENTII DE AUZ
Liceul Tehnologic Special pentru Deficienti de Auz a depus spre
finantare, în cadrul programului Uniunii Europene pentru educatie,
formare, tineret si sport Erasmus+, proiectul intitulat
,,Accesibilitate si incluziune sociala prin limbaj mimico-gestual”.
În cadrul acestuia, liceul clujean va avea ca tari partenere Franta si
Slovenia. Obiectivul proiectului este formarea cadrelor didactice
participante prin însusirea unor cunostinte si îmbunatatirea
competentelor în utilizarea limbajului mimico-gestual (LMG), în
cadrul unor deplasari întreprinse în acest scop în Franta si
Slovenia. Deprinderile si cunostintele astfel dobindite urmeaza a fi
utilizate în interactiunile si activitatile zilnice, formale sau
nonformale, cu copii cu dizabilitati de auz si cu profesori interpreti,
în cadrul examenelor nationale si de bacalaureat.
Pe parcursul perioadei de implementare a proiectului, cadrele
didactice participante vor observa si vor analiza practici inovatoare
utilizate în educarea si recuperarea copiilor cu dizabilitati de auz
din cele doua tari partenere, atit în învatamintul special, cit si
învatamintul integrat.