2 iulie

UBER, INTERZISĂ ÎN CLUJ
Activitatea desfăşurată de compania Uber, constând în furnizarea de servicii în domeniul transportului, implicând transportul de persoane fără deţinerea autorizaţiilor legale, a fost interzisă în Cluj-Napoca, în umra unei decizii luate de Tribunalul Specializat Cluj, sentinţa nefiind una definitivă. Oficialii companiei Uber se declară dezamăgiţi de decizia tribunalului, de interzicere a activităţii în Cluj-Napoca, şi anunţă că vor depune apel, precizând, totodată, că vor continua dialogul cu autorităţile şi vor face paşi către un model licenţiat, considerând că serviciile precum cele oferite de Uber trebuie să fie reglementate. Vă reamintim că Uber a intrat pe piaţa din Cluj-Napoca în august 2016, iar în același an Asociaţia de Monitorizare Taxi Transilvania a deschis un proces împotriva companiei americane.
SE ÎNCHEIE PRIMA ETAPĂ A ÎNSCRIERILOR LA LICEU
Mâine, 3 iulie, se încheie etapa de admitere în învățământul liceal de stat pentru candidații din seria curentă și pentru cei din seriile anterioare care nu împlinesc 18 ani până la data începerii cursurilor noului an școlar. Repartizarea computerizată a absolvenților clasei a VIII-a va avea loc în data de 9 iulie, tot atunci fiind anunțată lista cu locurile rămase neocupate în unitățile de învățământ liceal de stat din județ. În perioada 10-13 iulie, candidatii trebuie sa își depună dosarele de înscriere la școlile la care au fost repartizați.
ÎNTÂLNIRE PE TEMA TURISMULUI
Sala de conferințe a stadionului Cluj Arena a găzduit, la sfârșitul săptămânii trecute, o întâlnire de lucru ce a reunit reprezentanții Centrelor de Informare și Promovare Turistică din județul Cluj, la întâlnire participând și reprezentanți ai Ministerului Turismului, ai Salvamont-Salvaspeo Cluj, ai asociaților de turism locale și ai operatorilor care administrează obiective turistice din județul Cluj. Scopul evenimentului a fost acela de a identifica problemele cu care se confruntă cel mai frecvent cele 36 de centre de informare turistică din județul Cluj și de a stabili  modalități optime de rezolvare ale acestora, astfel încât activitatea de promovare turistică să fie una cât mai vizibilă și eficientă. Principalele aspecte abordate de cei prezenți s-au referit la necesitatea redefinirii  misiunii centrelor de informare turistică în contextul noilor prevederi legislative din domeniul turismului, identificarea de metode alternative de promovare turistică, precum și la oportunitatea realizării de noi materiale și resurse turistice care să fie în concordanță cu tendințele actuale din domeniu.